niedziela, 29 grudnia 2013

Informacyjnie

Wybaczcie, to nie jest nowy rozdział, ale zapewniam, że i on niedługo się pojawi. Chciałabym poinformować was o powstaniu traileru bloga -jeśli możecie, wysyłajcie innym :) Jest w zakładkach z prawej strony bloga pod nazwą, zwyczajnie "trailer". Po drugie, piszę teraz ostatni rozdział i nie wiem, czy podzielić go na dwie części (jest bardzo długi) czy lepiej wszystko od razu. Jednak wtedy nie będzie tej chwili grozy.. ;) Tak właściwie, to nie wiem, czy przez moją długą nieobcecność wy, czyli czytelnicy nie zapomnieliście o tym opowiadaniu bądź po prostu znudziło wam się czekanie. Jednak jeśli jest jeszcze chociaż jedna osoba która to czyta, niech da mi znać co sądzi o dwóch powyższych problemach. Nie przedłużając, dziękuję tym, którzy wytrwali tak długo, i jeszcze wytrwają. :)
Pozdrawiam,
Ellie Rose

5 komentarzy:

  1. Kurde! Mam twoje opowiadanie w obserwowanych. Patrzę o nowy rozdział! Wchodzę i takie wtf? Czy ja czytam jakieś opowiadanie z Niną? Wchodzę patrzę na bohaterów i dopiero wtedy skojarzyłam co to za blog. Szablon bardzo ładny, ale moim zdaniem nie pasuje do opowiadania.
    Jeśli chodzi o trailer, trochę ubogi. Same zdjęcia, brak gifów. Piosenka, pasuje do historii, ale chyba słyszę ją w większości zwiastunów.
    Ostatni rozdział? To znaczy, że historia zbliża się do końca? No cóż jak dla mnie może być jeden długaśny, ale zrobisz jak uważasz ;)
    Wybacz za marudzenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wyjaśniam :)
      Szablon jest taki ponieważ...no, za bardzo staram się dogodzić wszystkich. W ankiecie większość osób zagłosowała, że poprzedni szablon jest ładny, ale było też parę osób przeciwnych poprzedniemu szablonowi, więc po pewnym czasie go usunęłam. Zupełnie zepsułam, bo szablony z blogspota może są ładne, ale nie było nic związanego z aniołami itp. no więc przeszukałam internety żeby znaleźć jakikolwiek szablon z anielicą który choć w niewielkim stopniu będzie pasował :)
      Trailer starałam się zrobić ciekawy, jednak z nic nie dałam rady dodać gifów. Szukałam, przerabiałam, i nic. Bardzo żałuję, wybacz. Muzykę uważam za odpowiednią, a to, że jest w innych zwiastunach..cóż, każdy ma prawo wziąć taką piosenkę jaka mu się podoba, mnie podoba się ta :)
      No, chyba to jakoś podsumowałam, mam nadzieję, że rozumiesz ;)

      Usuń
    2. Pewnie, że rozumiem ;>
      Wiadomo wszystkim dogodzić się nie da. To jest przecież niewykonalne. Spróbuj może złożyć zamówienie u którejś szablonarni. Polecam zaczarowane-szablony.blogspot.com sama chcę tam złożyć zamówienie, a szablony dziewczyn są niesamowite <3
      Wygląda jak i same postacie nie są znane, więc nie znajdziesz gifów i to na pewno jest utrudnienie. Sama próbowałam zrobić zwiastun do mojego i naprawdę rozumiem ;)
      Również uważam, że piosenka nadaje się do opowiadania i w ogóle trailera, tylko po prostu w co drugim zwiastunie pojawia się ta piosenka. W sumie nic dziwnego bo jest dość uniwersalna ;)

      Usuń
  2. Podziel na dwie części.;)
    Piękny szablon.*o*
    I szkoda, że kończysz pisać. ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uważam, że powinnaś podzielić na dwie części. A co do szablonu to bardzo ładny ale mało czytelny i w pierwszym momencie nie mogłam się tu połapać. Czekam na dalszy ciąg i zapraszam do mnie :) http://iluzjum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń